Odpowiedzi

2009-11-04T14:58:10+01:00
Cmentarz w dniu Wszystkich Świętych jest bardzo uroczyście przystrojony.
Na nagrobkach zmarłych pali się znicze i układa kwiaty. Odprawiana jest też procesja na cmentarz. W ten czas przypominają się nam wszystkie wspomniania związane z daną osobą. W ten dzień nie mówimy o zmarłych źle.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:58:42+01:00
Cmenatrz w dniach i 1i 2 listopada jest miejscem pelnym refleksji. Czasami odwiedzajac cmentarz wieczorem zastanawiam sie jak to jest gdy juz wszyscy ludzie odchodza a zostaja tylko grobowce, i mnustwo kolorowych lampion oraz zapach chryzantem. Wszystko to tworzy enigmatyczna atmosfere urok gwiezdzistego nieba swietnie wspolgra z lamionami. Wtedy widac ile ludzi zapalilo znicz- znak pamieci dla swoich zmarlych.
15 3 15
2009-11-04T15:00:05+01:00
Opis cmentarza w dniu wszystkich świętych wygląda jak w bajce.
Gdy jedziesz wieczoem autem i gdzieś w oddali widać pełno palących światełek jesteś bardzo szczęśliwy bo widzisz dużo kolorów jestes podekscytowany tym co widzisz. Na niektórech cmentarzach są podświetlone krzyże. Wygląda to jeszce ładniej.
9 2 9