Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:45:14+02:00
Jestem tolerancyjna w sposób taki iż toleruję co się dzieje w moim kraju stosuję sie do podanych przez władze wyższe warunków. nie sprzeciwiam się im.
2010-04-12T19:45:22+02:00
Toleruje inne rasy
Toleruję innych ludzi takimi jakimi są.
2010-04-12T19:46:14+02:00
Jestem tolerancyjna w sposób:
-szanuje zdanie innych
-pomagam starszym
-dbam o innych
-szanuje ludzi biednych,chorych,poszkodowanych