Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T19:48:50+02:00
19,5=x
9,6=12,8
9,6x=12,8*19,5
9,6x=249,6 / : 9,6
x=26m
2010-04-12T19:49:05+02:00
12,8-9,6=3,2
3,2/12,8 * 100%=25%
19,5+ 19,5*25%= 19,5+ 19,5*1/4= 19,5+4,875= 24,375m
2010-04-12T19:52:32+02:00
Dane
Cień wierzy 19,5m
cien drzewa 9,6m
h drzewa 12,8m
h wieży ?????


19,5 x
9,6 12,8


x=19,5*12,8/9,6
x= 26m
Odp Wieża ma 26m wysokości
Licze na naj