Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:02:03+01:00
Wykwalifikowani doktorzy leczą chorych pacjentów.
Na godle Polski jest orzeł.
Mama codziennie pierze mi ubrania.
1 września rozpoczynamy naukę w szkole.
Lubię chodzić do lasu i zbierać grzyby.
Ci którzy wygrali dostali nagrody.
4 3 4
2009-11-04T15:02:46+01:00
Doktorzy leczą ludzi.
Orzeł występuje na godle Polski.
Moja mam pierze ubrania w pralce.
We wrześniu rozpoczyna się jesień.
W jesień jest dużo grzybów w lasach.

5 3 5
2009-11-04T15:55:54+01:00
We wrześniu obchodzę swoje 16 urodziny.
Ten szpital jest dziwny, a ci lekarze są świrnięci!
Dzisiaj jak wracałam ze szkoły to widziałam orła w lesie !
Dostałam karę za 1 z polskiego i muszę zrobić pranie.
Super w sobotę muszę jechać na grzyby, przepraszam.
Którzy pomazali dzisiaj budynek szkolny?



Może nie są idealne, ale są.! ;P
2 3 2