Odpowiedzi

2009-11-04T15:02:08+01:00
48:2=24
24:3=6
po południu sprzedano 6 czapek
2009-11-04T15:02:03+01:00
Przed południem sprzedano 48 :2 =24
zostało 24
po południu sprzedano 1/3 x 24 = 24/3 =8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:02:24+01:00
Było 48 czapek .
Przed południem sprzedano połowę czyli : 48 : 2 = 24
Po południu sprzedano 1/3 z 24 czapek czyli : 24 : 3 = 1/3 = 8


Odp:.Po południu sprzedano 8 czapek plazmowych.