Odpowiedzi

2010-04-12T19:59:17+02:00
Glistą ludzką jedząc nieumyte warzywa i owoce na których znajdują się jaja tego pasożyta.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:59:18+02:00
Mozemy stac sie żywicielami glisty ludzkiej poprzez jedzienie niedomytych warzyw, które były nawożone nawozami, lub pijąc zanieczyszczona wodę.
2010-04-12T20:40:44+02:00
Musimy w jakiś sposób spożyć jej jaja - np. jedząc nieumyte owoce lub warzywa.