Odpowiedzi

2010-04-12T20:00:35+02:00
100x3,8=380 380-340=40
odp Białka jest 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:01:22+02:00
100g - 3,8 g
340 g - x

x=340 razy 3.8 pod kreską ułamkową 100
x= 1292 pod kreską 100
x=12.92 g

odp. w 340 g jogurtu jest 12.92 g białka
1 5 1
2010-04-12T20:01:48+02:00
100g jogurtu - 3,8g białka
340g jogurtu - x g białka

x=340g*3,8g/100g=1292/100=12,92g

Odp. W 340g jogurtu jest 12,92g białka.