Wyobraź sobie ze znalazłes sie na bezludnej wyspie. Morze wyrzuciło na brzeg : jeden sznurowany but, pustą puszkę po konserwach, agrafkę, okulary i lustro w ramie. Podaj co najmniej 1 sposób nietypowego wykorzystania każdego przedmiotu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:02:00+02:00
SZurowany but można wykorzystac do obrony
Pustą puszke po konserwach mozna uzyć do zebrania wody podczas deszczu
Agrafka do podpiecia swojej wyimaginowanej fryzurki :D
Okulary do ochrony oczy przed wyschnieciem
Lustro do rozpalenia ogniska.
Pozdrawiam
1 5 1
2010-04-12T20:02:10+02:00
But jeśli nie jesty gumowy wyorystam do rozpalenia ogniska,
1 2 1