Odpowiedzi

2010-04-12T20:11:23+02:00
Ktoś pali w kotłowniach
i w wielkich hurtowniach,
ktoś nie liczy z naszym powietrzem.
otruć chce świat
zniknie wiatr,
zniknie las
morza, kwiaty, zwierzęta
i choć będzie się płakało, wołało
nic nie zastąpi dni bez smoga, kurzu, dymu, spalin.
Wszystko się zrobi ponure i szare.
Więc się powstrzymaj drogi człowieku
bo gdy chcesz być zdrowym
nie zaśmiecaj i nie truj powietrza.
Bądź przyjacielem przyrody.


:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:14:08+02:00
Głównym składnikiem powietrza jest azot,
Dzięki niemu wszystko idzie w lot.
Ludzie zanieczyszczają powietrze,
A później nie mogą spokojnie oddychać na wietrze.
Przyczyn zanieczyszczeń jest wiele,
I nawet cierpi na tym angielskie ziele.
Dziura ozonowa,
I później nas boli głowa.
Mamy nadzieje, że będzie lepiej,
I, że zanieczyszczeń będzie mniej.
O naszą planetę musimy dbać,
Żebyśmy spokojnie mogli spać.
Nie wyrzucajmy śmieci do lasu,
Nie traćmy na takie coś czasu.
Nie palmy opon i butelek,
A zaśpiewa nam Elemelek!
3 3 3