Odpowiedzi

2009-11-04T15:22:30+01:00
Bezkręgowiec : (od góry)
-na części grzbietowej - układ krwionośny,
-po środku przewód pokarmowy,
-na części brzusznej układ nerwowy.

Kręgowiec (od góry) :
-układ nerwowy,
-uklad szkieletowy,
-układ krwionośny,
-przewód pokarmowy,
-mięśnie.

różnice:
1.U bezkręgowców występuje szkielet zewnętrzny a u kręgowców wewnętrzny.
2.U bezkręgowców występuje jednowarstwowy nabłonek, a u kręgowców skóra dwuwarstwowa.

*Mam nadzieję, że choć troszkę pomogę.:)

by Poganka.®

9 5 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:50:51+01:00
Bezkręgowiec
-na części grzbietowej - układ krwionośny,
-po środku przewód pokarmowy,
-na części brzusznej układ nerwowy.
Kręgowiec
-układ nerwowy,
-układ szkieletowy,
-układ krwionośny,

1.U bezkręgowców występuje szkielet zewnętrzny
2.U bezkręgowców występuje jednowarstwowy nabłonek
16 2 16