Odpowiedzi

2009-11-04T15:10:54+01:00
Miłość jest czymś wyjątkowym .
Przy niej możemy porozmawiać o dobrych i złych chwilach.
Dzięki niej mamy się do kogo przytulić .
Nie jesteśmy samotni , żyje nam się lżej .
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:11:22+01:00
Miłość to coś więcej niż uczucie, bo to może być nietrwałe i zmienne, a ona daje nam obietnicę. Na pewno jest ogromną siłą, która jednoczy dwoje ludzi. Ale aby to naprawdę się stało, musi wystąpić między nimi troska, odpowiedzialność, poznanie i szanowanie. Prawdziwa miłość jest bezwarunkowa. To oznacza, że kocha się kogoś "mimo wszystko", a nie "za coś". Kochamy, chociaż znamy słabe strony drugiej osoby. Miłość to stawianie wspólnych kroków po ścieżce zwykłej codzienności, odnajdywanie siebie w trudnych chwilach
17 4 17
2009-11-04T15:11:51+01:00
Miłość , można interpretować na różne sposoby. Po pierwsze, miłość jest to bliskie uczucie wiążące nas z drugą, bliską nam osobą. Może to być przyjaciel , partner , a także Bóg.
Z Bogiem łączy nas bardziej "miłosierdzie" niż miłość. Kochamy go za to, co dla nas zrobił , za to że nas stworzył.
3 3 3