Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:11:51+02:00
Ojczyzna dla mnie oznacza kraj w którym żyję ja i moja rodzina.Dla ktorej gotowa jest poświecić wiele. W którym szanuję obywatelów , język ojczysty i tradycję, nie omijając jeszcze religii. Kraj z którego jestem dumna , ze w nim mieszkam ja i moi najbliżsi.

pozdr
6 4 6
2010-04-12T20:13:02+02:00
Dla mnie Ojczyzna znaczy to , że urodziłam się w tym kraju i mieszkam . Szanuje jej obywatelów . Pochodzą z niej przodkowie . Jest to również termin o dwojakim znaczeniu , odnoszącym się do przestrzeni istotnej dla pojedynczego człowieka.
4 3 4