Proszę o pomoc!!!!!!!!!Na inf. zhackowałem przez przypadek kompa i pani to zobaczyła prosze o odpowiedź na pytanie :Czy jeśli wrzuce instalke keylogerra na pendraiv to da rade go zainstalować na 2 kompie????Jeśli tak to prosze o link z keylogerrem

2

Odpowiedzi

2009-11-04T15:11:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:24:19+01:00
Ja znalazłem program do kasowania tego http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=5544983

jak usunąc to coś z kompa http://gamecenter.pl/forum/lofiversion/index.php?t213333.html
1 5 1