Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:15:14+01:00
-zaznać coś złego
-zaznać coś dobrego
-myśleć i dobrze mówić
-mówić coś bez sensu i zachowywyać sie jak zwierzę
-czyli niezaznać szczęćia i miłości
-poznawać ludzi i mieć przygody
22 3 22
2009-11-04T15:15:25+01:00
- zaznać goryczy- zaznać smutku, żalu. uczucia negatywnego
- zaznać słodyczy- zaznać szczęścia, radości
- być człowiekiem- być dobry dla innych ludzi
- nie być człowiekiem- dręczyć ludzi
- nie dotkąć ziemi- nigdy nikogo nie pokochać
- chodzić po ziemi- pokochać kogoś, zaznać miłości
60 4 60