Odpowiedzi

2009-11-04T15:16:28+01:00
Dwudziesty dziewiąty maja dwa tysiące dziewiątego roku\
29 maja 2003 r.
29 V 2003 r.
29.5.2003 r.
29.05.2003 r.
29.05.2003
05.2003
29.05
29.5
29.05.2003 roku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:29:57+01:00
Czternasty luty dwa tysiące dziewiątego roku\
14 luty 2009 r.
14 II 2009r.
14.2.2009 r.
02.14.2009 r.
14.02.2009
02.2009
14.02
02-2009r
2009.02.14
1 5 1
2009-11-04T16:32:07+01:00
Dziesiąty maj dwa tysiące dziewiątego roku
10 maj 2009 r.
10 V 2009r.
10.5.2009 r.
05.10.2009 r.
10.05.2009
05.2009
10.05
05-2009r
2009.05.10
1 5 1