Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:15:14+01:00
Trójkąt równoramienny- 2 boki ,,a" i podstawa ,,b"

a=12 --> 2a=24
2a+b=42 --> b=42-2a
b= 42-24
b=18 cm

Długości boków 12 x 12 x 18
2009-11-04T15:16:20+01:00
Trójkąt równoramienny ma dwa ramiona o tej samej długości, a jeden jest podany ze ma 12 czyli drugi tez ma 12 wiec:
12+12= 24 i dalej
42- 24(te dwa ramiona) = 18 wiec trzeci bok ma 18
2009-11-04T15:17:56+01:00
Jeżel jedno ramie ma 12 to drugie też bo to jest równoramenny więc:
ramię A=12cm
ramię B <podstawa>=18 ponieważ
12+12=24-dwa ramiona
42-24=18-tyle ma podstawa