Odpowiedzi

2010-04-12T20:39:28+02:00
Ten film jest wspaniały nigdzie nie znajdziesz takiego drugiego niepowtażalnego filmu.

ten film jest strasznie nudny nie opłaca sie marnowac dla niego czasu.
1 1 1
2010-04-12T20:42:41+02:00
1.Naprawde warto obejrzec ten film,nie widzialam w ostatnim czasie lepszego,byl bardzo poruszajacy i nauczyl mnie nowych rzezczy.
2.Nie warto ogladac tego filmu,poniewaz nie ma on zadnego przeslania,nie warto spedzac czasu na ogladanie tak bezwartosiowych rzezczy.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-04-12T21:47:35+02:00
Widziałam mnóstwo filmów dobrych, ale "Xxxxxx" jest niesamowity, oglądałam go jak zahipnotyzowana i muszę przyznać, że na długo zapadł mi w pamięć.

"Xxxxx" to wyjątkowy film i gwarantuję Pani, że po dwudziestu minutach oglądania, zasypiają nawet Ci co cierpią na bezsenność.


za "Xxxxx" proszę wpisać tytuł filmu, bo każdy ma inny gust:)
1 1 1