Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:34:18+02:00
8 x 6 / 2 = 24
8 (dłg boku), 6 (wys)
a)
8 x 10 / 2 = 40
10 (zwiększona wysokość [6+4])
40 - 24 = 16
b)
8 x 10 / 20 = 40
40 / 24 = 1 i 2/3(dwie trzecie)
2010-04-12T20:35:49+02:00
a)8 razy 6:2=24cm kwadratowe
8razy10:2=40cmkwadratowe
40-24=16(cm kwadratowych)
odp:pole trójkąta zwiekszy sie o 12cm kwadratowych
b)40:24=1 i dwie trzecie
odp:o tyle sie razy zwiekszy sie pole