Przedstaw swoja ulubioną potrawę.
To nie ma być przepis, tylko tak jak napiszę w punktach. proszę o pełne odpowiedzi a nie typu "ja" lub "nein".
1.Jak nazywa się twoja ulubiona potrawa?
2.Czy znasz przepis na swoją ulubioną potrawę?
3. Czy umiesz sam zrobić swoją ulubioną potrawę?
4. Jak często jesz swoją ulubioną potrawę?
Proszę o szybkie odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:37:13+02:00
1.Mein Lieblingsspeise ist Tomatensuppe.
2. Ich kenne das Rezept an meine Lieblingsspeise.Mein Lieblingsspeise ist sehr einfach.
3. Ich kann selbstständig mein Lieblingsspeise.
4. Ich esse meine Speise sehr oft.
1 5 1
2010-04-12T20:40:43+02:00
Mein lieblings essen ist ( np. pizza, sphagetti, salat- sałatka itp.)
2. Ja, ich weiB ( B-ss) das Rezept fur meine lieblings essen.
3. Ja, ich kann machen mein lieblings essen.
4 Ich esse mein liebliengs essen zwei mal Wochen
1 5 1