W miejsca wykropkowane wpisz potrzebne dane!

Rok powstania - Nazwa organizacji - Przywódca
po 1815 - KALISZANIE - ..................
1821 - ..................... - Walerian Łukasiński
1817r. - Towarzystwo Filomatów - ...................
............... - .................... - Piotr Wysocki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:49:55+02:00
Rok powstania - Nazwa organizacji - Przywódca
po 1815r. - KALISZANIE - Wincenty i Bonawentura Niemojowscy
1821r. - Towarzystwo Patriotyczne - Walerian Łukasiński
1817r. - Towarzystwo Filomatów - Adam Mickiewicz
1828r. - Sprzysiężenie Podchorążych - Piotr Wysocki


Proszę.
=D
2010-04-12T21:48:46+02:00
Rok powstania - Nazwa organizacji - Przywódca
po 1815r. - Kaliszanie - Wincenty i Bonawentura Niemojowscy
1821r. - Towarzystwo Patriotyczne - Walerian Łukasiński
1817r. - Towarzystwo Filomatów - Adam Mickiewicz
1828r. - Sprzysiężenie Podchorążych - Piotr Wysocki