Odpowiedzi

2010-04-12T20:40:20+02:00
Uczta w zamku.

Serdecznie zapraszamy panśtwo na ucztę, która odbędzie się 20.12.2009 roku o godzinie 16:00 w Zamku. Przewidujemy świetną zabawę i miłą atmosferę. Prosimy o potwierdzenie swojego przybycia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:43:44+02:00
Zaproszenie !

Serdecznie Zapraszamy na uroczystą ucztęw zamku (jakim zamku ? ),która
odbędzie się w najbliższą sobotę 17.04.10 r. Od godziny 20;00. Będzie wiele ciekawych atrakcji. Prosimy o punktualne przybycie. W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonic na numer (32) 282-15-46.