Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:43:43+02:00
Ciechocinek, Kołobrzeg, Połczyn Zdrój, Kamień Pomorski, Świnoujście, Goczałkowice, Rabka oraz Busko, Solec, Iwonicz, Rymanów, Wieniec, Krynica, Polanica, Kudowa, Muszyna, Duszniki, Rymanów, Iwonicz, Długopole, Czerniawa, Szczawno, Szczawnica, Wysowa, Żegiestów, Świeradów)
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T20:51:36+02:00
Tylko polskie :
•Iwonicz-Zdrój
•Rymanów-Zdrój
•Polańczyk-Zdrój
•Horyniec-Zdrój
1 3 1