Odpowiedzi

  • lizu
  • Początkujący
2009-11-04T15:21:22+01:00
Bocian ma czerwone nogi i długi dziob.Jego tulów jest czarno biały.A skrzydła maja dużą rozpiętość.
2009-11-04T15:26:16+01:00
Dzięcioł duży-to bardzo pozyteczny ptak zywiacy sie wykutymi spod kory lub z wnetrza drzewa larwami owodow. glowa,grzbiet i ogon maja kolor czrny. na tyle glowy znajduje sie czerwona plama charakterystyczna dla tego gatunku. na bialym brzuchu widac wyraznie w dolnej czesci czerwona plame. ptak ten potrafi wykuc w drzewie dziuple, aby w niej zalozyc gniazdo i wychowac mlode.czesto z jego pracy korzystaja inne ptaki i zwierzeta lesne, zajmujac na swoje mieszkanie opuszczona przez dzieciola dziuple.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:49:41+01:00
JAskolka to malenki ptaszek - nalezy do rodziny wrobelkowatych.Szybko unosi sie w niebo wysoko . Przewaznie bywa czarno-biała.Większość czasu spędza w powietrzu.Lata bardzo zwinnie .Pije wodę, zniżając lot nad rzeką lub jeziorem.
1 5 1