Bardzo proszę o przetłumaczenie 4 zdań na język niemiecki

O to zdania:

Prawdziwy przyjaciel powinienen być niezawodny

Punktualność jest bardzo ważną cechą

Słyszałem że Klaus pije alkohol i bierze narkotyki

Moja mama kładzie duży nacisk na prawdomówność i wierność

Z góry dziękuję :)
Artur95

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:53:03+02:00
Ein wahrer Freund powinienen zuverlässig sein

Pünktlichkeit ist ein sehr wichtiges Merkmal der

Ich habe gehört, dass Klaus Alkohol trinken und Drogen nehmen

Meine Mutter legt großen Wert auf Ehrlichkeit und Treue
2010-04-12T20:56:46+02:00
1.Ein Wahrer Freund sollte zuverlässig sein.

2.Pünktlichkeit ist ein sehr wichtiges Feature.

3. Ich habe gehört, dass Klaus Alkohol trinken und Drogen nehmen.

4. Meine Mutter legt großen Wert auf Ehrlichkeit und Treue.