Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:54:02+02:00
Sylaba - odcinek głośnej artykulacji, którego ośrodkiem jest samogłoska, mogący stanowić wyraz lub część wyrazu; zgłoska
3 3 3
2010-04-12T20:55:13+02:00
Sylaba musi zawierać co najmniej jeden ośrodek którym jest zazwyczaj samogłoska. Jeśli ośrodek poprzedzony jest spółgłoskami nazywamy je nagłosem nazywamy je nagłosem.




Mam nadzieję, że pomogłem chociaż mogłeś to znalesc wszędzie.
3 2 3
2010-04-12T20:55:33+02:00
Sylaba - element struktury fonologicznej, większy niż głoska, mniejszy niż wyraz.
2 3 2