Rozwiąż równania ^^ ;) .

Pssss .. `/' .. Ta kreska oznacza kreskę ułamkową xD .


a) 3/x = 5/7
b) 8/3,5 = 4/y
c) 5/6 = 1+t /10
d) 1/z-1 = 6,5/8
e) 2x-5/3 = 4/5
f) 10/1,5 = 8/9-3x

Gdyby Ktoś Nie Rozumiał Jak To Rozwiązać To Jesteśmy Na `proporcjonalność' .. ;)) .

Błagam Rozwiażcie .. Szybko i z Fajnymi Obliczeniami .. :D .
;**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:27:21+02:00
A)3*7=5x
21=5x/5
x=4,2
b)8y=4*3.5
8y=14/8
y=1,75
c)5*10=6(6+t)
50=6+6t
6t=44/6
t=7.3
d)8*1=6.5(z-1)
8=6.5z-6.5
6.5z=1,5/6.5
z=15/65
e)5(2x-5)=4*3
10x-25=12
10x=37/10
x=3.7
f)10(9-3x)1.5*8
90-30x=12
-30x=78/-30
x=-2.6


Masz głąbie : DD
2010-04-12T21:31:41+02:00
Rozwiązanie w załączniku.