Proszę o napianie listu takiej treści:
Zakupiłeś produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedażą wysyłkową. Produkt ten nie spełnił twoich oczekiwań. Napisz reklamacje:
- poinformuj, co i kiedy zamówiłeś
- podaj dwa powody swojej reklamacji
- wyjaśnij, co uczyniłeś już w tej sprawie i jaką otrzymałeś odpowiedz
- podaj dwie opcje rozwiązania, jakiegoś oczekujesz

Pamiętaj no zachowaniu odpowiedniej formy i stylu listu. Nie umieszczaj żadnych adresów. Długość listu powinna wynosić 120-150 słów

1

Odpowiedzi

2010-04-13T21:13:37+02:00
Reklamacja 13.04.2010rok
(miejscowość)
Dnia 8 marca 2010 roku złożyłam/em zamówienie na odtwarzacz mp3 firmy philips drogą internetową. Zaznaczyłam/em formę przesyłki priorytetem, ponieważ zależało mi na otrzymaniu przesyłki w tempie ekspresowym. Przesyłka miała zostać dostarczona w ciągu 3 dni roboczych. Urządzenie nie spełniło moich oczekiwań, nie tylko ze względu na nie dostarczenie go na wyznaczony termin, ale również ze względów uszkodzeń technicznych. W odtwarzaczu mp3 klawiatura jest wgnieciona, a słuchawki nie odtwarzają dźwięku poprawnie. Słychać trzaski, naderwane są również przewody. W związku z moim niezadowoleniem z dokonanego zakupu zwróciłam/em się do kierownika działu biura obsługi klienta, lecz uzyskałam/em odmowę w podjęciu jakichkolwiek działań w tej sprawie. Oczekuję wymiany otrzymanego sprzętu na ten sam nieuszkodzony model odtwarzacza lub ewentualnego zwrotu pieniędzy za zakup oraz koszty przesyłki.

Z poważaniem,
(imię i nazwisko)