Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:02:00+02:00
Można to zrobić w formie podania


Mirka Piłka Krosno, 29.09.01
ul.Przybrzeżna
99-000 Krosno

Burmistrz Miasta Krosno

PODANIE

Zwracam sie z uprzejmą prośbą o otrzyszczenie rzeki koła miasta.
Uzasadniając moją prosbe chciałabym nadmienić , iż jestem uczulona na kurz i wyskoczyła mi wysybka od tej rzeki.
Prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy.


Z poważaniem
Mirka Piłka
2010-04-12T21:38:12+02:00
Można to zrobić w formie podania


Mirka Piłka Krosno, 29.09.01
ul.Przybrzeżna
99-000 Krosno

Burmistrz Miasta Krosno

PODANIE

Zwracam się z uprzejmą prośbą o oczyszczenie rzeki Wołgi. Znajduje się w niej wiele szkodliwych pierwiastków które doprowadziły do poważnej choroby skóry mnie i moją młodszą siostrę. Myślę, że problem nie dotyczy tylko mojej rodziny, ale i większości mieszkańców miasta, gdyż jest to bardzo silnie uczulający pierwiastek. Z góry dziękuję za pomoc.

Z poważaniem
Mirka Piłka