Odpowiedzi

2010-04-12T20:56:40+02:00
1.wer hat ihr am anfang geholfen
kto pomogl jej na poczatku
2.wozu jobbt anjia?
poco ( w jakim celu )biega anja
3.wofur braucht sie das geld?
poco ona potrzebuje te pieniadze
4.was mochte anija studieren?
co ania chce studiowac
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:59:59+02:00
1Kto zaczął pomagać na początku?
2Gdzie anjia pracuje?
3Do czego ona potrzebuje pieniędzy?
4Co anija chce studiować?
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T21:35:05+02:00
Kto zaczął pomagać jej na początku?
Gdzie anjia pracuje?
Po co ona potrzebuje pieniędzy?
Co ania chce studiować?
1 1 1