Talerz z ziemniakami waży 87 dekagramów. Jeśli pusty talerz waży 60 dekagramów, to ziemniaki ważą ...... dekagramów.
talerz z pomidorową waży 97 dekagramów. Jeśli pusty talerz waży x dekagramów, to pomidorowa waży ...... dekagramów.
talerz ciastkiem i waży c dekagramów. Jeśli pusty talerz waży t dekagramów, to ciastko waży ...... dekagramów.
..................................................................................................

3

Odpowiedzi

2010-04-12T20:56:31+02:00
Talerz z ziemniakami waży 87 dekagramów. Jeśli pusty talerz waży 60 dekagramów, to ziemniaki ważą 27 dekagramów.
talerz z pomidorową waży 97 dekagramów. Jeśli pusty talerz waży x dekagramów, to pomidorowa waży 97-x dekagramów.
talerz ciastkiem i waży c dekagramów. Jeśli pusty talerz waży t dekagramów, to ciastko waży c-t dekagramów.
1 5 1
2010-04-12T20:56:47+02:00
ZIEMNIAKI : 27 DEKAGRAMÓW
POMIDOROWA : 97-X
CIASTKO : C-T
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:58:03+02:00
No na to pieerwsze to raczej będzie



.....................27........................




drugie czyli zupa pomidorowa to 97-X



a te ciastka to C-T


przynajmniej mi tak wyszło. plis daj naj xD
1 5 1