Odpowiedzi

2010-04-12T21:02:16+02:00
Zacznij tak :


Mieszkam tu od urodzenia.I mamtu troche dużo pracy.
Biskupin przeszedł wiele wojen i mam nadzieję ż więcej ich nie nędzie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:13:12+02:00
Wcześnie rano wstaję. Idę pracować na pole za jeziorem na którym znajduję się gród. orę ziemię radłem. sieje sobie zboże i choduje świnie i woły. I tak do wieczora. potem moja żonka daje mi....kolację. idę spać.
Rombnij się w ten guuupi łeb!!