Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:00:32+02:00
1Wyznanie wiary
2 Modlitwa – odprawiana pięć razy dziennie z twarzą zwróconą w stronę Mekki.
3Jałmużna – określoną część swych dochodów muzułmanin ma obowiązek oddawać biednym.
4Post (صوم, saum) – w ciągu dziewiątego miesiąca roku muzułmańskiego (ramadanu), muzułmanie muszą powstrzymywać się od jedzenia i picia od wschodu do zachodu słońca.
5Pielgrzymka do Mekki
6 5 6
2010-04-12T21:01:39+02:00
1.Post
2.Pielgrzymka Do Mekki
3.Wyznanie wiary
4.Modlitwa (
5.Jałmużna
6 4 6
2010-04-12T21:01:58+02:00
1.Wyznanie wiary
2.Modlitwa
3.Jałmużna
4.Post
5.Pielgrzymka do Mekki
5 4 5