Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:03:48+02:00
"...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu."

Antoine de Saint-Exupéry — Mały Książę

Dla (wstaw imię kolegi) z okazji urodzin, za to, że potrafi zawsze patrzeć sercem i zawsze zdaje się widzieć to, co na pozór niewidoczne.
3 5 3
2010-04-12T21:04:50+02:00
Dla najlepszego pod słońcem przyjaciela by oświetlał wszystkim drogę , ponieważ "można kochać i chodzić samemu po ciemku z przyjaźnią jest inaczej - ta zawsze wzajemna" Ks. Jan Twardowski
1 1 1