Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:07:44+02:00
Moim zdaniem, dzieci nie powinny wracać same do domu o ktorej chcą, ponieważ w dzisiejszych czasach jest bardzo dużo zagrożeń. Wracając do domu późno wieczorem moga narazić się np., na to, iż może ktoś ich potrącić, a wtedy rodzice ponoszą konsekfencje. NIe zgadzam się z taka opinia i sadzę, że każde dziecko powinno się słuchac swoich opiekunów, jeżeli im tego zabraniają.
1 5 1
2010-04-12T21:07:59+02:00
MOIM ZDANIEM DZIECI NIE MOGA WRACAC KIEDY CHCĄ DLATEGO ŻE NIE ZNAJĄ UMIARU I MOGĄ WRÓCIĆ PO POŁNOCY A NASTĘPNEGO DNIA MUSZA ISĆ DO SZKOLY. W TYM CZASIE MOZE SPOTKAC ICH NIEBEZPIECZENSTWO NP.ZOSTANA POBICIC PRZEZ HULIGANÓW. SĄDZE ŻE, RODZICE KTÓRZY POZWALAJĄ DZIECIOM WRACAC KIEDY CHCA SĄ KOMPLETNIE NIODPOWIEDZIALNI I NIEPOWIINI SPRAWOWADZ OPIEKI NAD NIEPEŁNOLETNIMI.
1 5 1