Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:06:49+02:00
Znany lekarz był popularnym rowerzystą. W burzliwe i wietrzne dni przyjeżdżał na plażę. Największe wrażenie robił na nim księżyc, widziany z brzegu błękitnego morza. Po powrocie do domu zakatarzony lekarz zażywał gorzkie lekarstwa.
2010-04-12T21:08:46+02:00
W pewnym królestwie, które nie jest zaznaczone na mapie, żyła sobie
królowa Różyczka z królem
Ambrorzym. Obydwoje troszczyli się o swoich podwładnych. Pewnego dnia urządzili dla nich wielki bal. Zaprosili mnóstwo wspaniałych gości. Wśród nich była wróżka
Grażyna, która miała czarodziejską
różdżkę. Powolutku poruszała się po balowej sali i tak sobie cichutko śpiewała: - Mam cudowną różdżkę i spełnię dziś ty życzenia. Usłyszało to wielu śmiałków i do pięknych dam. Wszyscy cieli, żeby to ich życzenia spełniła wróżka
Grażyna. Dlatego ustawiali się
w rzędzie i czekali na swoją kolejkę.
2010-04-12T21:26:15+02:00
Próżną jesienią jest dużo pracy na działce. Żeby przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się chorób grzybowych, trzeba wspiąć się na drabinę i strząsnąć z drzew spleśniałe owoce, ściąć suche gałązki. gdybyśmy chcieli rozszerzyć kolekcję krzewów owocowych teraz ścinamy pędy do rozmnażania. Będziemy je szczepić wiosną. Trzeba też usunąć szczerniałe pędy bylin, zgrabić pożółkłe zwiędłe liście. Można je spożytkować jako ściółkę. Możemy również rozpocząć już zimowy siew warzyw. W tym celu dobrze jest rozrzucić kompost i zgrabić ziemię.