Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:42:03+01:00
Sanktuarium Maryjne w Gietrzwałdzie
Kalwaria Zebrzydowska
Góra Świętej Anny
Częstochowa (Jasna Góra)
Gostyń - Święta Góra
Góra Grabarka (Góra Pokutników)
Św. Góra Jawor - Wysowa
„Leśny kościół” na Równicy w Beskidach
klasztor św. Trójcy i Zbawiciela w Wojnowie na Mazurach
Opactwo Święty Krzyż na szczycie Łysej Góry

Proszę bardzo. Mam nadzieję, że pomogłem :)
2009-11-04T20:48:57+01:00
Święty Krzyż , Jasna Góra , Kalwaria Zebrzydowska,Łagiewniki,Góra Św.Anny,Licheń,Święta Lipka,Ludźmierz,Kościół Św. Anny,Góra Św.Małgorzaty