Mam zadaną tabelkę do uzupełnienia:

1. Przyrząd pomiarowy do mierzenia:
- temperatury powietrza
- ciśnienia atmosferycznego
- rodzaju opadów atmosferycznych
- wysokości (ilości) opadów atmosferycznych
- rodzaju zachmurzenia
- wielkości zachmurzenia
- prędkości wiatru
- kierunku wiatru
2. Jednostka pomiarowa do:
- temperatury powietrza
- ciśnienia atmosferycznego
- rodzaju opadów atmosferycznych
- wysokości (ilości) opadów atmosferycznych
- rodzaju zachmurzenia
- wielkości zachmurzenia
- prędkości wiatru
- kierunku wiatru.

Zadanie jest mi potrzebne na jutro do godziny 10:00.
Dam naj... :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T21:38:37+02:00
1. Przyrząd pomiarowy do mierzenia:
- temperatury powietrza - termometr
- ciśnienia atmosferycznego - barometr
- rodzaju opadów atmosferycznych - oko
- wysokości (ilości) opadów atmosferycznych - deszczomierz
- rodzaju zachmurzenia - oko
- wielkości zachmurzenia - oko
- prędkości wiatru -
- kierunku wiatru - wiatromierz
2. Jednostka pomiarowa do:
- temperatury powietrza - *C
- ciśnienia atmosferycznego - hPa
- rodzaju opadów atmosferycznych - nie ma
- wysokości (ilości) opadów atmosferycznych - mm
- rodzaju zachmurzenia - nie ma
- wielkości zachmurzenia - nie ma
- prędkości wiatru - km/h
- kierunku wiatru - N,S,W,E
3 3 3
2010-04-12T22:35:17+02:00
1. Przyrząd pomiarowy do mierzenia:
- temperatury powietrza - termometr
- ciśnienia atmosferycznego - barometr
- rodzaju opadów atmosferycznych - wzrokowo
- wysokości (ilości) opadów atmosferycznych - pluwiometr
- rodzaju zachmurzenia - wzrokowo
- wielkości zachmurzenia - wzrokowo
- prędkości wiatru - wiatromierz
- kierunku wiatru - nadajnik kierunku wiatru
2. Jednostka pomiarowa do:
- temperatury powietrza - *C
- ciśnienia atmosferycznego - hPa
- rodzaju opadów atmosferycznych - rodzaju się nie mierzy
- wysokości (ilości) opadów atmosferycznych - mm
- rodzaju zachmurzenia - rodzaju się nie mierzy
- wielkości zachmurzenia - wzrokowo
- prędkości wiatru - km/h
- kierunku wiatru - N, S, W, E
2 5 2