Odpowiedzi

2010-04-12T21:19:11+02:00
Anglia - Londyn - Św. Jerzy
Szkocja - Edynburg - Św. Andrzej
Walia - Cardiff - Św. Dawid
Irlandia Północna - Belfast - Św. Patryk
4 4 4
2010-04-12T21:20:59+02:00
1)Anglia-stolica:Londyn. Patron św. jerzy
2)Szkocja-stolica edynburg. patron św.jerzy
3)walia-stolica cardiff. patron św.dawid
4)irlandia płn.-stolica belfast. patron św.patryk
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:21:06+02:00
England-London-SACROSANCT Jerzy


Scotland-Edinburgh-SACROSANCT andrzej

Wales-Cardiff-SACROSANCT david

Ireland-Belfast-SACROSANCT patrick

2 3 2