Odpowiedzi

2010-04-12T21:16:05+02:00
Brać prysznic a nie kompać się
1 5 1
2010-04-12T21:16:49+02:00
Wyłączać wode podczas czyszczenia zębów , brać prysznic zamiast kompania się w wannie .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:17:57+02:00
1. Myjąc zęby, niech woda nie leci cały czas.
2. Gdy gotujesz wodę, nie nalewaj całego czajnika, tylko tyle ile ci potrzebne.
3. Aby podlać kwiaty korzystaj z wody ze studni.
4. Pomagaj akcjom charytatywnym.