Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:16:32+02:00
Powiem krótko:
w czasie pierwszych dni wiosny i jesieni słońce pada na równik prostopadle, dlatego tez grzeje najmocniej. Im mocniej grzeje tym więcej jest parowania roślin itp. czyli opaday są częstsze i obfitsze, bo w czsie trwania lata i zimy słońce wędrój od zwrotnika raka do koziorozca.
6 3 6
2010-04-12T21:22:20+02:00
Najobfitsze opady występują w strefie równikowej w momencie największego parowania, ponieważ woda, która wyparuje potem spada w postaci opadów. A najsilniejsze jest to właśnie w tych porach roku w tej strefie.
6 4 6