Odpowiedzi

2010-04-12T21:26:26+02:00
-tolerant - tolerancja - die Toleranz - tolerancja
-tren - der Trend
-gesund -zdrowy - die gesundheit - zdrowie
-glucklich - szczesliwy - das Glück - szczęście
-abhangig - Abhängige
-ruhig - cichy,spokojny - das Ruhe - cisza,spokoj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:27:21+02:00
-tolerant-die Toleranz
-treu-die Treue
-gesund-die Gesundheit
-glucklich-das Glück
-abhangig-die Abhängigkeit
-ruhig-die Ruhe