Odpowiedzi

2010-04-12T21:25:29+02:00
Azja- jezioro morze kaspijskie
rzeka jangcy
europa-jezioro ładoga
rzeka wołga
afryka-jezioro wiktorii
rzeka nil
maeryka północna jezioro górne
rzeka mackenzie
ameryka południowa jezioro maracaibo
rzeka amazonka
australia jezioro eyre
rzeka darling
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:33:08+02:00
Europa - rzeka : Wołga jezioro: Ładoga
Azja rzeka : Jangcy jezioro: Morze Kaspijskie
Ameryka Północna rzeka: Missisipi z Missouri jezioro: Jezioro Górne
Ameryka Południowa rzeka: Amazonka jezioro: Maracaibo
Australia rzeka: Murray – Darling jezioro:Eyre
Afryka rzeka: Nil jezioro: Jezioro Wiktorii
2 5 2