Odpowiedzi

2009-11-04T15:33:50+01:00
Jaskółki to rodzina ptaków z rzędu wróblowatych, obejmująca 79 różnych gatunków. Charakteryzują się długimi, zaostrzonymi skrzydłami oraz bardziej lub mniej wciętymi ogonami, posiadają również krótki dziób wyjątkowo szeroko otwierany, co umożliwia łowienie w locie owadów. Jaskółki gnieżdżą się kolonijnie.

lub

Wczoraj wieczorem, podczas wieczornego spaceru, widziałem jaskółkę. Była przepiękna, miała długie, zaostrzone skrzydła i krótki dziób. Spoglądała na mnie bardzo czujnie, bojąc się grożącego ataku z mojej strony.
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:36:23+01:00
Jaskółka to niewielki ptak o kolorze czarno-białym. To zwierzę należy do rodziny wróblowatych, ma krótki dziób, szeroką paszcze, i długie, ostro zakończone skrzydła. Dzięki zwinności i opływowemu ciału ptak z wiatrem wzbija sie w niebo z łatwością.
24 3 24