Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T21:33:45+02:00
180* - 36* = 144*
144* - 20* = 124*
124* : 2 = 62*
1 kąt - 62*
2 kąt - 82*
3 kąt - 36*
1 5 1
2010-04-12T21:39:15+02:00
180-36=144 144\2=72 72-10=62 72+10=82
1kat 36
2kat 62
3 kat 82
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:41:25+02:00
cały trójkąt = 180
x = niewiadoma
1 bok = x +20
2 bok = x
3 bok = 36
180 - 36 =144 = 1 i 2 bok
2 bok = (144 - 20) :2=62
1 bok = 62 +20 = 82