Odpowiedzi

2010-04-12T21:34:35+02:00
-utworzono Radę Nieustająca
-powołano do życia KEN
-ustalono liczbę wojska na 30tys. żołnierzy
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T21:35:18+02:00
Witam ! :)
Moim zdaniem postanowienia sejmu w 1773 roku były takie
Reformy sejmu rozbiorowego – 1773 r.

– zatwierdza rozbiory (słynny protest Tadeusza Rejtana);
– dodaje do praw kardynalnych zakaz powoływania na tron dzieci i wnuków panującego oraz cudzoziemców;
– powołuje Komisję Edukacji Narodowej;
– podnosi liczbę wojska do 30 tysięcy;
– powołuje Radę Nieustającą pod przewodnictwem króla.
Mma nadzieje ze pomogłem ! :)
Pozdrawiam ! :)
7 2 7