Opisz swój dzień tygodnia. Od poniedziałku do piątku po 2 czynności dziennie a w sobotę i niedzielę 4. Prosze nie piszcie tak jakos uzywajac trudnego slownictwa tylko piszcie jak na 1 klasę gim. Poprostu takie cos: W poniedziałek rano wstałem o tej i tej. Następnie ubrałem sie i poszedłem do szkoły. We wtorek...

3

Odpowiedzi

2010-04-12T21:44:39+02:00
Poniedziałek
wstałem o 7 i poszedłem na śniadanie.Po śniadaniu poszedłem umyć zęby

wtorek

pisałem zprawdzian z polskiego.po szkole poszedłem na boisko

środa

o 12 poszedłem do domu na obiad
wieczorem pojechałem do swojej dziewczyny

czwartek
prawie przez cały dzień grałem na komputeże.Mama zabrała mnie na zakupy

piątek

pojechałem z tatą na mecz do krakowa
byłem z wizytą u dziadków

sobota

byłem w sklepie zoologicznym kupić psa
cały dzień bawiłem się z moim pieskiem
poszedłem do sklepu kupić karmę dla psa
położyłem sie spac o 22

niedziela
rano poszedłem do koscioła
spotkałem sie z kolegami na boisku
poszedłem z rodzicami na spacer do parku
zajmowałem sie młodszym bratm

1 5 1
2010-04-12T21:52:47+02:00
Wybierz do kazdego dnia tyg
Ich stehe um 7:00 Uhr auf.
Ich dusche , Zähne pütze und mache Frühstucken.
Ich gehe zur schule um 7:40.
Nach schule gehe nach hause um14:30.
Ich esse Mittag essen um 16:00.
Ich sehe TVN fern.
Ich mache Hausaufgaben.
Ich essen abendessen
Ich duchen und Zähne Pützen.
Ich schlafen um 23:00 Uhr

Samstag
Ich stehe um 10 :00 Uhr
Ich esse Frühstucken.
Ich fahre zu Tante und Onkel um 13:00.
In Hause Helfe meine Mutter in Abendessen.

Sonntag

Ich stehe um 10:30 Uhr'
Ich esse Fruhstucken aus meine Familien .
Ich gehe zu Kirshe um 12:00 Uhr
Ich fahre zu meine Großeltern für mittagessen

Mogą być błedy w pisowni ale takto wydaje mi się że jest ok :)

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:58:06+02:00
Am Montag, dem ich lernen mache meine Hausaufgaben und trifft sich mit einem Mädchen. Am Dienstag, Reinigung mein Zimmer, ich und lernen Filme im Fernsehen. Am Mittwoch, den ein Student, ich gehe Mutter einkaufen mit meiner. Am Donnerstag, gehe ich mit Freunden für die Pizza am Freitag Reinigung rund um das Haus und Filme auf Ihrem Computer mit seinen Freunden. Am Samstag, lange schlafen, fernsehen, Freund ins Kino gehen, mit einem, und das Gericht. Am Sonntag gehe ich in die Kirche dann an die Großmutter, die ich abends lernen und spielen auf Ihrem Computer.