Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:41:55+02:00
V=a³
3,375dm³=a³ |∛
a=1,5dm

Pc=6a²
Pc=6*1,5²
Pc=6*2,25dm²
Pc=13,5dm²
1 5 1
2010-04-12T21:42:28+02:00
Nie wiem czy to będzie dobrze, ale się postaram. xD

3,375 dm3 = 3375 cm3
Czyli możemy przypuszczać, że taki jest ten sześcian 1cm x 1 cm x 3375 cm.
1 * 1 cm = 1 cm2
1cm2 * 2 (dwie takie same ścianki) = 2 cm2
1 * 3375 cm3 = 3375 cm3
3375 cm3 * 4 (podstawa to kwadrat ;)) = 13500 cm2

13500 cm2 + 2 cm2 =13502cm2

Jeśli gdzieś popełniłem błąd bardzo przepraszam.
1 1 1
2010-04-12T21:51:59+02:00
V= a³
3,375 dm³= a³
a= ∛3,375 dm
a= 1,5 dm
Pc= a² × 6
Pc=(1,5dm)² × 6
Pc=13,5 dm²