Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:41:38+02:00
To znaczy że nie mają stałej temperatury tak jak np u nas jest to 36.6. Dlatego właśnie gady wylegują się na słońcu przez większą cześć dnia i gromadzą ciepło, żeby zaoszczędzić na energii.
1 5 1
2010-04-12T21:42:17+02:00
To znaczy że nie mają stałej temperatury tak jak np.: u nas jest to 36.6. Dlatego właśnie gady wylegują się na słońcu przez większą cześć dnia i gromadzą ciepło, żeby zaoszczędzić na energii.

gady to zmiennocieplne kręgowce ponieważ przystosowują temperaturę ciała do otoczenia

licze na naj. ;)
1 5 1