Odpowiedzi

2010-04-12T21:44:20+02:00
Usługa podstawowa- to pojęcie używane jest w telekomunikacji , związane jest z przekazywaniem informacji , będące przedmiotem specyfikacji dla konkretnych standardów sieci telekomunikacyjnych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:45:30+02:00
Usługa podstawowa-określenie używane w telekomunikacji, określające podstawowe usługi związane z przesyłaniem informacji, będące przedmiotem specyfikacji dla konkretnych standardów sieci telekomunikacyjnych.
usługa wyspecjalizowana-określenie używane w telekomunikacji, określające wyspecjalizowane usługi związane z przesyłaniem informacji, będące przedmiotem specyfikacji dla niektórych sieci telekomunikacyjnych.