Odpowiedzi

2010-04-12T21:47:56+02:00
Karykatura jest to zabawne przedstawienie jakiejś postaci zniekrztałcenie jej w jakiś sposób np dorysowaniw rogów długiego nosa dziwnych uszu coś takiego
2 5 2
2010-04-12T21:48:47+02:00
To jest rysunek w którym kogoś wady wyolbrzymisz. Ktoś np. ma wielki, krzywy nos to narysujessz go powiekszonego, żeby to było wioczne, krzywe zęby itp.

np. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:dTnFhJdQbd1LMM:http://www.kacprzycki.pl/2008/images/galeria/krzysztofkacprzycki_karykatura.jpg
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:48:49+02:00
Karykatura postaci to mi sie wydaje raczej napewno to jest przedstawinie czegoś bądz kogoś w śmiesznej postaci np. za durze uszy , oczy na całą twarz , wielgachna głowa mały tłów .
2 5 2